Sidor

fredag 31 december 2010

Ny bloggdesign och ett nytt år

Tänkte att det skulle vara passande med en ny design på bloggen när det nya året närmar sig. Ville ha det så avskalat som möjligt, mycket tack vare att jag tidigare haft en magasinmodell med mängder av listor och länkar. Simpelt är helt enkelt vackert.

PS: Problemet jag verkar ha är dock att blogger av någon anledning hindrar mig att visa sociala knappar trots att jag ställt in rätt inställningar. Undrar om det är ett problem som har med gammal html-kodning som envisas att följa med nya designmodeller. Trodde det skulle funka med att välja bort de gamla sidelementen vid överföringen, men icke!

Uppdatering: Hade tydligen en korrupt html-kod för malldesignen, vilket lätt löstes med en återställning av mallstandardinställning för gränssnittskomponentet. Gött!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej!

Jag har läst lite av dina inlägg och blev genast lite intresserad av inte bara dem, utan av dig också.

Är du bara riktigt intresserad av politik och historia och så, eller jobbar du möjligtvis med det?

Tacksam för svar!

L. O. K. Ejnermark sa...

Hej Anna!

Roligt att du blev intresserad! :)

Jag är utbildad lärare i ämnena historia och religion med inriktning till gymnasiet. Och jobbar inte ännu med politiska uppdrag, men kommer kanske göra det i framtiden.

Men jag är också personligt intresserad av just dessa ämnen.

 
 
Copyright © LOKE - KULTUR & POLITIK
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com